Sitter akkurat nå, og er så frustrert som det er mulig å være. Jeg er glad kroppen allerede har medikamenter mot for høyt blodtrykk innabords, for ellers hadde jeg vært en fare for meg selv!

Banken har i den siste tiden gjort om sine systemer, og vi var stengt ute fra banken en weekend. Når vi da igjen skulle ta i bruk banken, dukka det opp løsninger som var skikkelig tungvinte i forhold til den gamle banken. Det er lite logikk i hvordan det skulle gjøres, og utrolig mye å bla seg gjennom for å få betalt en eneste regning. I tillegg må en da betale hver regning hver for seg, i motsetning til tidligere der en kunne betale alle samlet.

I dag kom vi ikke inn med bankid for å få betalt regninger, etterhvert løste det seg.

Så er det e-fakturaarkivet, der finner jeg ingenting, og linjene til Skue er så presset at jeg blir kastet ut av køen når jeg ringer. 2 ganger har jeg sendt e-post i linken , " hvordan bli bedre" - standardsvar kommer tilbake.

Begeret renner over når redningsplanken vår som alltid er behjelpelig på telefon, tydeligvis også er hacket av systemet og er innlemmet i dama som sier " Velkommen til Skue Sparebank" du får nå 4 valg......."

Jeg vil ikke ha 4 valg, jeg vil ha hjelp, og kontakt med banken. De har gjort seg fullstendig utilgjengelig, dette er ikke god kundebehandling!

Les svaret fra banken her:

Kundeopplevelsen har ikke vært god nok